Orzechowe Pancakesy

Dzisiaj mam dla Was przepis, który każdemu poprawi dzień i sprawi,że od rana będziecie chodzić z uśmiechem na twarzy.

Składniki:

  • szklanka mąki (u mnie 1/3 ryżowej, 1/3 owsianej i 1/3 kukurydzianej)
  • 3 łyżki masła orzechowego
  • 3 łyżki brązowego cukru
  • 2 łyżki oleju kokosowego
  • 2 jajka
  • szklanka mleka

W małej misce łączymy żółtka, mleko, masło orzechowe, cukier i olej. Oddzielnie ubijamy białka. Do dużej miski przesiewamy mąkę i dodajemy „mokre” składniki, mieszamy. Na koniec bardzo delikatnie wlewamy białka i mieszamy łyżką. Ja użyłam patelni, którą znajdziecie pod tym linkiem, należy bardzo dobrze rozgrzać patelnię i smażyć na małym ogniu pod przykryciem około minuty na stronę (na złoty kolor).

DSC_6291

DSC_6313DSC_6309DSC_6299DSC_6302

Zapraszam na mój Instagram: https://www.instagram.com/ms._fobia/

oraz snapchat: emilion3 (gdzie zawsze z wyprzedzeniem będziecie wiedzieć co dla Was szykuję).

Skomentuj

