Lody Kawowe/ Iced Coffee “Ice Cream”

Składniki:

  • 250g serka twarogowego chudego/ 1 cup low fat cottage cheese
  • ½ szklanki mocnej kawy (ostudzonej)/ ½ cup espresso, cooled to room temperature
  • łyżka brązowego cukru/ 2 tbsp sugar
  • opcjonalnie aromat u mnie o smaku maślane ciastka/ ½ teaspoon pure vanilla extract

Mieszamy wszystkie składniki, aż do połączenia i uzyskania gładkiej masy. Tak naprawdę lody są gotowe do spożycia lub możemy przełożyć je do półokrągłych foremek i wstawić na godzinę do zamrażalnika.

In a large bowl, stir together all of the ingredients. Spoon the mixture into an ice cube tray or silicone cube mold. Freeze until solid. Enjoy!

DSC_0312

Często pytacie mnie o kaloryczność dań, więc postanowiłam ją od teraz dodawać do przepisów. Z podanego przepisu wychodzą dwie porcje lodów.

Porcja:

Kalorie/Calories: 127kcal
Tłuszcz/Fat: 2g
Węglowodany/Carbohydrates: 10g
Białko/Protein: 21g

DSC_0317

Tak wyglądają lody po zamrożeniu. Kubek znajdziecie tutaj: GRL PWR.

DSC_0336

Zapraszam na mój Instagram: ms._fobia

Facebook: Msfobiablog

oraz snapchat: emilion3

6 myśli na temat “Lody Kawowe/ Iced Coffee “Ice Cream”

      1. Czy to taki niebieski serek twarogowy (7,5% tłuszczu bodajże), czy zwykły serek wiejski? Może trochę idiotyczne pytanie, ale zmyliła mnie nazwa angielska :>

        Lubię to

  1. Nigdy bym na to nie wpadła…aż musiałam kilka razy przeczytać ten przepis, czy aby na pewno wystarczy tutaj tylko kawa, twaróg i wymieszanie wszystkiego 😀

    Lubię to

Skomentuj

